1) Schimbarea produsului cu altul
Dacă ați comandat produsul greșit, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm să alegeți produsul potrivit. Apoi completați formularul de mai jos și ni-l trimiteți înapoi împreună cu produsul comandat greșit.
2) Retragerea din contractul de cumpărare
Este posibilă retragerea din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Puteți folosi formularul de mai jos pentru a vă retrage din contract. În partea de jos a paginii veți găsi și adrese la care ne puteți trimite bunurile înapoi. Nu uitați să adăugați la expediere formularul completat cu numărul de cont, unde vă vom returna banii. Puteți găsi mai multe informații despre retragerea din contract în termenii și condițiile noastre.
3) Reclamație
Toate bunurile vândute sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. În caz de probleme, ne puteți trimite bunurile înapoi pentru o reclamație la una dintre adresele enumerate mai jos. Este necesar să atașați un formular de reclamație la expediere, care poate fi găsit în josul paginii. Puteți găsi toate informațiile necesare referitoare la reclamații în procedura de reclamații.
Descărcați formularulUnde să trimiteți mărfurile?
Trimiteți-ne mărfurile împreună cu formularul completat la una dintre adresele noastre:
Adresa postala:Foxym s.r.o.Alojza Mednanskeho 18038 61 Martin, Slovaciae-mail info@foxym.rotelefon +421 950 811 900
Packeta:Locația de ridicare ID 5026e-mail info@foxym.rotelefon +421 950 811 900